-
1
-
2
Beginning Statistics—Another Entry in a Crowded Field
Veröffentlicht in Contemporary psychology
VolltextArtikel -
3
The Class Size/Achievement Issue: New Evidence and a Research Plan
Veröffentlicht in Phi Delta Kappan
VolltextArtikel -
4
An interim report on the national longitudinal study of mathematical abilities
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
5
-
6
Trait-Treatment Interaction and Learning
Veröffentlicht in Review of research in education
VolltextArtikel -
7
Spelling Difficulty. A Survey of the Research
Veröffentlicht in Review of educational research
VolltextArtikel -
8
-
9
3: Trait-Treatment Interaction and Learning
Veröffentlicht in Review of research in education
VolltextArtikel -
10
Meta-analysis—a technique with promise and problems
Veröffentlicht in Evaluation in education
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
Upper-elementary-school children use statistics
Veröffentlicht in The Arithmetic teacher
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Spelling Difficulty—A Survey Of The Research
Veröffentlicht in Review of educational research
VolltextArtikel -
19
Spelling Difficulty—A Survey Of The Research1
Veröffentlicht in Review of educational research
VolltextArtikel -
20
TRAIT‐TREATMENT INTERACTIONS AND LEARNING1
Veröffentlicht in Research bulletin (Educational Testing Service.)
VolltextArtikel