-
1
-
2
-
3
Beginning Statistics—Another Entry in a Crowded Field
Veröffentlicht in Contemporary psychology
VolltextArtikel -
4
The Class Size/Achievement Issue: New Evidence and a Research Plan
Veröffentlicht in Phi Delta Kappan
VolltextArtikel -
5
An interim report on the national longitudinal study of mathematical abilities
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
6
-
7
Trait-Treatment Interaction and Learning
Veröffentlicht in Review of research in education
VolltextArtikel -
8
Spelling Difficulty. A Survey of the Research
Veröffentlicht in Review of educational research
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
3: Trait-Treatment Interaction and Learning
Veröffentlicht in Review of research in education
VolltextArtikel -
12
Meta-analysis—a technique with promise and problems
Veröffentlicht in Evaluation in education
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
-
17
Upper-elementary-school children use statistics
Veröffentlicht in The Arithmetic teacher
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Spelling Difficulty—A Survey Of The Research
Veröffentlicht in Review of educational research
VolltextArtikel