-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
Tourism in a Post-COVID-19 Era: Sustainable Strategies for Industry’s Recovery
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
6
Leveraging COVID-19 Outbreak for Shaping a More Sustainable Consumer Behavior
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
7
Rurbanization—Making the City Greener: Young Citizen Implication and Future Actions
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
8
The Supply Chain, a Strategic Marketing Approach
Veröffentlicht in Amfiteatru economic
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
STRATEGIC MARKETING AND QUALITY OF LIFE
Veröffentlicht in Analele Universităţii din Oradea. Ştiinţe economice
VolltextArtikel -
15
INTERNAL ENVIRONMENT ANALYSIS TECHNIQUES
Veröffentlicht in Analele Universităţii din Oradea. Ştiinţe economice
VolltextArtikel -
16
STRATEGICALLY REPOSITIONING RUSSIA
Veröffentlicht in Analele Universităţii din Oradea. Ştiinţe economice
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Color Perception Analysis on Consumers
Veröffentlicht in Journal of Emerging Trends in Marketing and Management
VolltextArtikel -
20