-
1
Flourishing and integrative emotion regulation: an SDT perspective
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
Punishment and motivation in a just school community
Veröffentlicht in Theory and research in education
VolltextArtikel -
8
Reply to Costa, Kleinig, and MacMullen
Veröffentlicht in Journal of social philosophy
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
The significance of A Theory of Justice for philosophy of education
Veröffentlicht in Theory and research in education
VolltextArtikel -
12
Peters Redux: The Motivational Power of Inherently Valuable Learning
Veröffentlicht in Journal of philosophy of education
VolltextArtikel -
13
-
14
Patriotic Education: A Response to Thompson, Rogach, and Sockett
Veröffentlicht in Studies in philosophy and education
VolltextArtikel -
15
-
16
Motivational aspects of moral learning and progress
Veröffentlicht in Journal of moral education
VolltextArtikel -
17
-
18
Aristotelian versus virtue ethical character education
Veröffentlicht in Journal of moral education
VolltextArtikel -
19
Patriotic Education in a Global Age: A brief introduction
Veröffentlicht in Journal of social philosophy
VolltextArtikel -
20
A neo-Aristotelian account of education, justice, and the human good
Veröffentlicht in Theory and research in education
VolltextArtikel