-
1
-
2
DMS2015-26: Pupils׳ collaboration around a large display
Veröffentlicht in Journal of visual languages and computing
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Do patterns help novice evaluators? A comparative study
Veröffentlicht in International journal of human-computer studies
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
Specifying Dialog Control in Visual Interactive Systems
Veröffentlicht in Journal of visual languages and computing
VolltextArtikel -
11
-
12
Guidelines for hypermedia usability inspection
Veröffentlicht in IEEE multimedia
VolltextMagazinearticle -
13
On Orders in Visual Interaction
Veröffentlicht in Journal of visual languages and computing
VolltextArtikel -
14
Experiencing the Past through the Senses: An M-Learning Game at Archaeological Parks
Veröffentlicht in IEEE multimedia
VolltextMagazinearticle -
15
-
16
Does hypermedia really work for tutoring children?
Veröffentlicht in IEEE multimedia
VolltextMagazinearticle -
17
-
18
-
19
-
20