-
1
Corpus Use in Language Learning: A Meta‐Analysis
Veröffentlicht in Language learning
VolltextArtikel -
2
How Much Knowledge of Derived Words Is Needed for Reading?
Veröffentlicht in Applied linguistics
VolltextArtikel -
3
Computing the Vocabulary Demands of L2 Reading
Veröffentlicht in Language learning & technology
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Commentary: Response to McQuillan and Krashen (2008)
Veröffentlicht in Language learning & technology
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
High-throughput powder diffraction on beamline I11 at Diamond
Veröffentlicht in Journal of applied crystallography
VolltextArtikel -
10
-
11
Expanding Academic Vocabulary with an Interactive On-Line Database
Veröffentlicht in Language learning & technology
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Learning about language and learners from computer programs
Veröffentlicht in Reading in a foreign language
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
One Size Fits All? Francophone Learners and English Vocabulary Tests
Veröffentlicht in Canadian modern language review
VolltextArtikel -
18
Is there any measurable learning from hands-on concordancing?
Veröffentlicht in System (Linköping)
VolltextArtikel -
19
-
20