-
1
-
2
Benefits of fading in perceptual learning are driven by more than dimensional attention
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
3
-
4
The Cognitive Architecture of Uncertainty
Veröffentlicht in Animal behavior and cognition
VolltextArtikel -
5
-
6
Dissociable learning processes in comparative psychology
Veröffentlicht in Psychonomic bulletin & review
VolltextArtikel -
7
Categorization: The View from Animal Cognition
Veröffentlicht in Behavioral sciences
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Breaking the perceptual-conceptual barrier: Relational matching and working memory
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
Deferred Feedback Sharply Dissociates Implicit and Explicit Category Learning
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
17
-
18
Learning, plasticity, and atypical generalization in children with autism
Veröffentlicht in Psychonomic bulletin & review
VolltextArtikel -
19
Implicit and explicit categorization: A tale of four species
Veröffentlicht in Neuroscience and biobehavioral reviews
VolltextArtikel -
20