-
1
Preference Refinement after a Budget Contraction
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
Generating Objectives: Can Decision Makers Articulate What They Want?
Veröffentlicht in Management science
VolltextArtikel -
6
-
7
The Goal of Consistency as a Cause of Information Distortion
Veröffentlicht in Journal of experimental psychology. General
VolltextArtikel -
8
Leader‐Driven Primacy: Using Attribute Order to Affect Consumer Choice
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
9
Biased Predecisional Processing of Leading and Nonleading Alternatives
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
10
-
11
Implementing a Hospitalist Program in a Critical Access Hospital
Veröffentlicht in The Journal of rural health
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
Goal Reversion in Consumer Choice
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
17
-
18
Why Unhappy Customers Are Unlikely to Share Their Opinions with Brands
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
19
Improving the Generation of Decision Objectives
Veröffentlicht in Decision analysis
VolltextArtikel -
20
The Last Name Effect: How Last Name Influences Acquisition Timing
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel