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Managing Tourist Risk, Grief and Distrust Post COVID-19
Veröffentlicht in Tourism and hospitality research
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Servicescape and loyalty intentions: an empirical investigation
Veröffentlicht in European journal of marketing
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Managing customer misbehavior: challenges and strategies
Veröffentlicht in The Journal of services marketing
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Fraudulent consumer returns: exploiting retailers' return policies
Veröffentlicht in European journal of marketing
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The Consequences of Dysfunctional Customer Behavior
Veröffentlicht in Journal of service research : JSR
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Consumer showrooming: Value co-destruction
Veröffentlicht in Journal of retailing and consumer services
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Retail employee pilferage: A study of moral disengagement
Veröffentlicht in Journal of business research
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Dysfunctional Customer Behavior Severity: An Empirical Examination
Veröffentlicht in Journal of retailing
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Middle Managers’ Work in Recession and Austerity: A Longitudinal Study
Veröffentlicht in British journal of management
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Service employees and customer phone rage: an empirical analysis
Veröffentlicht in European journal of marketing
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Online servicescapes, trust, and purchase intentions
Veröffentlicht in The Journal of services marketing
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