-
1
Integrated Case-Based Learning Session for Breast and Upper Limb Anatomy
Veröffentlicht in MedEdPORTAL
VolltextArtikel -
2
-
3
Learning Strategies Employed by Undergraduate Anatomy Students
Veröffentlicht in The FASEB journal
VolltextArtikel -
4
Life‐Long Learning of Leonardo da Vinci: Exploration of Cardiovascular Anatomy
Veröffentlicht in The FASEB journal
VolltextArtikel -
5
-
6
Eponyms or Descriptive Terms: Perspectives from Allied Health Students
Veröffentlicht in The FASEB journal
VolltextArtikel -
7
Novice knowledge of histological eponyms and descriptive terms
Veröffentlicht in The FASEB journal
VolltextArtikel -
8
Successful Interprofessional Education Doesn’t Require Team Activities
Veröffentlicht in The FASEB journal
VolltextArtikel -
9
Investigating feelings of imposterism in first-year medical student narratives
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
The impact of COVID‐19 on professional identity
Veröffentlicht in The clinical teacher
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
An Integrated Anatomy Pre‐Matriculation Program for At‐Risk Medical Students
Veröffentlicht in The FASEB journal
VolltextArtikel -
19
-
20