-
1
art·I/f/act·ology: Curricular Artifacts in Autoethnographic Research
Veröffentlicht in Qualitative inquiry
VolltextArtikel -
2
Disrupting the New Misogyny in Health Education Curriculum Resources
Veröffentlicht in PHENex journal
VolltextArtikel -
3
The Noise of Walking
Veröffentlicht in Journal of the Canadian Association for Curriculum Studies
VolltextArtikel -
4
Nostalgia, goodness and ethical paradox
Veröffentlicht in Qualitative research : QR
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
"Finding" Payepot's Moccasins
Veröffentlicht in Cultural studies, critical methodologies
VolltextArtikel -
8
Identities (Academic + Private) = Subjectivities(desire): Re:collecting Art∙I/f/acts
Veröffentlicht in Qualitative inquiry
VolltextArtikel -
9
Talk/Reading/Voice: Re:search
Veröffentlicht in International journal of qualitative methods
VolltextArtikel -
10
-
11
CRT Rewind: Teaching toward (the Elusive) Social Justice
Veröffentlicht in Alberta journal of educational research
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
artI/f/actology: Curricular Artifacts in Autoethnographic Research
Veröffentlicht in Qualitative inquiry
VolltextArtikel -
15
Living Spaces for Talk with/in the Academy
Veröffentlicht in International journal of qualitative methods
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20