-
1
-
2
What Happens When Students Read Multiple Source Documents in History?
Veröffentlicht in Reading research quarterly
VolltextArtikel -
3
Effects of Time-Management Practices on College Grades
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
Effects of text structure on use of cognitive capacity during reading
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
11
-
12
Accuracy of Learnability Judgments for Instructional Texts
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
13
Writing and revising persuasive documents: Cognitive demands
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
14
Lexical ambiguity of words used in english text
Veröffentlicht in Behavior research methods
VolltextArtikel -
15
-
16
Memory Transfer Process: An Extension of the Sternberg Paradigm
Veröffentlicht in The American journal of psychology
VolltextArtikel -
17
Thinking Out Loud While Studying Text: Rehearsing Key Ideas
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
18
-
19
Reading and cognitive capacity usage: Adjunct question effects
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
20
Semantic Encoding Stability and Context
Veröffentlicht in Journal of Experimental Psychology : Human Learning and Memory
VolltextArtikel