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Effect of High-Fidelity Ice-Accretion Simulations on Full-Scale Airfoil Performance
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Spanwise Variation in the Unsteady Stalling Flowfields of Two-Dimensional Airfoil Models
Veröffentlicht in AIAA journal
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Characterization of Low-Frequency Oscillations in the Flowfield About an Iced Airfoil
Veröffentlicht in AIAA journal
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Unsteady Modes in Flowfield About Airfoil with Horn-Ice Shape
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Wake-Survey Technique for Iced Swept-Wing Aerodynamics
Veröffentlicht in AIAA journal
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Measurement of Unsteady Flow Reattachment on an Airfoil with an Ice Shape
Veröffentlicht in AIAA journal
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Aerodynamic Simulation of Runback Ice Accretion
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Application of a Hinge-Moment-Based Envelope Protection System on a Wing
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Stall Warning Using Flap Hinge Moment Measurements
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Investigation of Factors Affecting Iced-Airfoil Aerodynamics
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Flowfield Measurements About an Airfoil with Leading-Edge Ice Shapes
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Sensitivity of Aircraft Performance to Icing Parameter Variations
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Airfoil Boundary-Layer Development and Transition with Large Leading-Edge Roughness
Veröffentlicht in AIAA journal
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Effect of Airfoil Geometry on Performance with Simulated Intercycle Ice Accretions
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Effect of Intercycle Ice Accretions on Airfoil Performance
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Hybrid Airfoil Design Procedure Validation for Full-Scale Ice Accretion Simulation
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Sensing Aircraft Icing Effects by Unsteady Flap Hinge-Moment Measurement
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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