-
1
The Colour Red for Emotion in Cross-Cultural E-Commerce
Veröffentlicht in Eurasian journal of business and economics
VolltextArtikel -
2
-
3
Capacity and Kinetics of Solvents for Post-Combustion CO2 Capture
Veröffentlicht in Energy procedia
VolltextArtikel -
4
-
5
Self-disclosure and trust in the shared economy: a cross-cultural comparison
Veröffentlicht in Tourism & management studies
VolltextArtikel -
6
Profile Photos’ Impact in Online Reviews: The Effect of Cultural Differences
Veröffentlicht in Review of marketing science
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
A PIRLS approach to literary understanding in secondary education
Veröffentlicht in SHS web of conferences
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
The use of English in Dutch text messages as a function of communicative constraints
Veröffentlicht in Taal en tongval
VolltextArtikel -
16
Culture, Privacy, and Trust in E-commerce
Veröffentlicht in Marketing - from Information to decision journal
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20