-
1
-
2
-
3
Preventing tourists from canceling in times of crises
Veröffentlicht in Annals of tourism research
VolltextArtikel -
4
-
5
A combined approach for segment-specific market basket analysis
Veröffentlicht in European journal of operational research
VolltextArtikel -
6
How category average reference points affect choice of sugary foods
Veröffentlicht in Appetite
VolltextArtikel -
7
Consumer response to monochrome Guideline Daily Amount nutrition labels
Veröffentlicht in Food policy
VolltextArtikel -
8
Impact of health-related claims on the perception of other product attributes
Veröffentlicht in Food policy
VolltextArtikel -
9
-
10
Detecting price thresholds in choice models using a semi-parametric approach
Veröffentlicht in OR Spectrum
VolltextArtikel -
11
-
12
Multinomial Logit Models in Marketing – From Fundamentals to State-of-the-Art
Veröffentlicht in Marketing (Munich)
VolltextArtikel -
13
-
14
Estimation with the nested logit model: specifications and software particularities
Veröffentlicht in OR Spectrum
VolltextArtikel -
15
Tasty or sustainable? Goal conflict in plant-based food choice
Veröffentlicht in Food quality and preference
VolltextArtikel -
16
Conducting Mediation Analysis in Marketing Research
Veröffentlicht in Marketing (Munich)
VolltextArtikel -
17
-
18
That's not natural! Consumer response to disconfirmed expectations about ‘natural’ food
Veröffentlicht in Appetite
VolltextArtikel -
19
Dual-process theory and consumer response to front-of-package nutrition label formats
Veröffentlicht in Nutrition reviews
VolltextArtikel -
20