-
1
The impact of team-based learning on medical students' academic performance
Veröffentlicht in Academic medicine
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
A typology of teaching roles and relationships for medical education
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
6
-
7
Women physicians: choosing a career in academic medicine
Veröffentlicht in Academic medicine
VolltextArtikel -
8
“Virtual Radiology Workstation”: Improving Medical Students’ Radiology Rotation
Veröffentlicht in Medical science educator
VolltextArtikel -
9
Differences in motives between Millennial and Generation X medical students
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
10
Team cohesiveness, team size and team performance in team-based learning teams
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
11
Work style preferences among medical specialties
Veröffentlicht in Journal of vocational behavior
VolltextArtikel -
12
-
13
Using the Delphi Method to Classify Medical Specialties
Veröffentlicht in The Career development quarterly
VolltextArtikel -
14
-
15
Personality and values as predictors of medical specialty choice
Veröffentlicht in Journal of vocational behavior
VolltextArtikel -
16
Comparing millennial and generation X medical students at one medical school
Veröffentlicht in Academic medicine
VolltextArtikel -
17
Called to Medicine: Physicians’ Experiences of Career Calling
Veröffentlicht in The Career development quarterly
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Student Perceptions of Clinical Quality and Safety
Veröffentlicht in American journal of medical quality
VolltextArtikel