-
1
-
2
Testing persuasive messaging to encourage COVID-19 risk reduction
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
3
Timing of COVID-19 vaccine approval and endorsement by public figures
Veröffentlicht in Vaccine
VolltextArtikel -
4
Persuasive messaging to increase COVID-19 vaccine uptake intentions
Veröffentlicht in Vaccine
VolltextArtikel -
5
-
6
Intuitive Political Theory: People's Judgments About How Groups Should Decide
Veröffentlicht in Political psychology
VolltextArtikel -
7
-
8
Neural basis of egalitarian behavior
Veröffentlicht in Proceedings of the National Academy of Sciences - PNAS
VolltextArtikel -
9
-
10
National interest may require distributing COVID-19 vaccines to other countries
Veröffentlicht in Scientific reports
VolltextArtikel -
11
-
12
Selfish and Cooperative Voting: Can the Majority Restrain Themselves?
Veröffentlicht in Political behavior
VolltextArtikel -
13
Perceptions of Program Abuse and Support for Social Insurance
Veröffentlicht in American politics research
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
Media coverage and the escalation of militarized interstate disputes, 1992-2001
Veröffentlicht in Media, war & conflict
VolltextArtikel -
18
Voting as a Counter-Strategy in the Blame Game
Veröffentlicht in Psychological inquiry
VolltextArtikel -
19
-
20