-
1
The Role of Recess in Children's Cognitive Performance and School Adjustment
Veröffentlicht in Educational researcher
VolltextArtikel -
2
-
3
Mentoring beginning primary teachers for exemplary teaching practices
Veröffentlicht in Teaching and teacher education
VolltextArtikel -
4
-
5
Social Dominance in Preschool Classrooms
Veröffentlicht in Journal of comparative psychology (1983)
VolltextArtikel -
6
Children's inference generation across different media
Veröffentlicht in Journal of research in reading
VolltextArtikel -
7
Adults’ and children’s monitoring of story events in the service of comprehension
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Writing for Intercultural Growth on Study Abroad in Australia
Veröffentlicht in Frontiers (Boston, Mass.)
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Depending on My Mood: Mood-Driven Influences on Text Comprehension
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
Behavioral and social cognitive processes in preschool children's social dominance
Veröffentlicht in Aggressive behavior
VolltextArtikel -
20