-
1
Države kao turistički brendovi: kreiranje, upravljanje i vrednovanje
Veröffentlicht in Medijske studije
VolltextArtikel -
2
Imidž Katoličke Crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime
Veröffentlicht in Crkva u svijetu
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Countries as Tourist Brands: Creation, Managing and Evaluation
Veröffentlicht in Medijske studije
VolltextArtikel -
6
-
7
ODNOSI S JAVNOŠĆU U JEDINICAMA LOKALNE SAMOUPRAVE
Veröffentlicht in Media, culture and public relations (Online)
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Comparing the Brand Value of Countries: Ranking of the Best Countries and Croatia
Veröffentlicht in Politička misao
VolltextArtikel -
11
Mirko Alilović: Herzegovina on Maps and Plans
Veröffentlicht in Kartografija i geoinformacije
VolltextArtikel -
12
The Role of Film in the Promotion of Croatia – Reach and Opportunities
Veröffentlicht in Medijske studije
VolltextArtikel -
13
-
14
Strateško komuniciranje u Hrvatskoj: razvoj područja, akteri i teme
Veröffentlicht in Politička misao
VolltextArtikel -
15
-
16
Organization of international sporting events as a country’s promotional economic image tool
Veröffentlicht in Tržište
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20