-
1
-
2
14: Completing the Faculty Development Cycle
Veröffentlicht in To Improve the Academy: A Journal of Educational Development
VolltextArtikel -
3
Factors that Influence Faculty Adoption of Learning-Centered Approaches
Veröffentlicht in Innovative higher education
VolltextArtikel -
4
4: Strategic Committee Involvement
Veröffentlicht in To Improve the Academy: A Journal of Educational Development
VolltextArtikel -
5
Two Underused Best Practices for Improvement Focused Assessments
Veröffentlicht in Research & practice in assessment
VolltextArtikel -
6
-
7
Two Underused Best Practices for Improvement Focused Assessments
Veröffentlicht in Research & practice in assessment
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Educational Development Efforts Aligned With the Assessment Cycle
Veröffentlicht in To improve the academy
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
A Call for a New Model to Evaluate Teaching
Veröffentlicht in The National teaching & learning forum
VolltextArtikel -
15
-
16
Benchmarking the Degree of Implementation of Learner-Centered Approaches
Veröffentlicht in Innovative higher education
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
14: COMPLETING THE FACULTY DEVELOPMENT CYCLE
Veröffentlicht in To improve the academy
VolltextArtikel -
20