-
1
Ausubel’s meaningful learning re-visited
Veröffentlicht in Current psychology (New Brunswick, N.J.)
VolltextArtikel -
2
-
3
The Novice-Expert Continuum in Astronomy Knowledge
Veröffentlicht in International journal of science education
VolltextArtikel -
4
Manipulating Models and Grasping the Ideas They Represent
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
Gender Effects in Children's Development and Education
Veröffentlicht in International journal of science education
VolltextArtikel -
9
CETI. Metaphor and universal language
Veröffentlicht in Early child development and care
VolltextArtikel -
10
Pulsations, eruptions, and evolution of four yellow hypergiants
Veröffentlicht in Astronomy and astrophysics (Berlin)
VolltextArtikel -
11
Pulsations, eruptions, and evolution of four yellow hypergiants
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
Conditions, provisions and decisions in the study of human development
Veröffentlicht in Early child development and care
VolltextArtikel -
16
-
17
Non-individual approaches to understanding human development
Veröffentlicht in Early child development and care
VolltextArtikel -
18