-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
Two-year-olds are vigilant of others' non-verbal cues to credibility
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
7
-
8
'I bet you know more and are nicer too!': what children infer from others' accuracy
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
9
Enhancing "theory of mind" through behavioral synchrony
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
10
Three- and four-year-olds spontaneously use others’ past performance to guide their learning
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
11
The power of allies: Infants' expectations of social obligations during intergroup conflict
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
12
The Curse of Knowledge in Reasoning about False Beliefs
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
Preschoolers Are Sensitive to the Speaker's Knowledge When Learning Proper Names
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
17
The Birch reduction in organic synthesis
Veröffentlicht in Pure and applied chemistry
VolltextArtikel -
18
Understanding children's and adults' limitations in mental state reasoning
Veröffentlicht in Trends in cognitive sciences
VolltextArtikel -
19
Foundations of Reasoning About Social Dominance
Veröffentlicht in Child development perspectives
VolltextArtikel -
20
Children Are Cursed: An Asymmetric Bias in Mental-State Attribution
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel