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Comment on "Equivalence Between Sideslip and Roll in Wind-Tunnel Model Testing"
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Ground facility interference on aircraft configurations with separated flow
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Further analysis of self-induced roll oscillations of a non-slender delta wing
Veröffentlicht in Aeronautical journal
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From Water Tunnel to Poststall Flight Simulation: The F/A-18 Investigation
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Forebody Flow Control at Conditions of Naturally Occurring Separation Asymmetry
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Wind-Tunnel Aerodynamics in Rotary Tests of Combat Aircraft Models
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Nonplanar effects on pitch-plane dynamics
Veröffentlicht in Journal of spacecraft and rockets
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Implications of Recent Rotary Rig Results for Flight Prediction
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Effect of Nose Slenderness on Forebody Flow Control
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Conceptual Fluid/Motion Coupling in the Herbst Supermaneuver
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Ground facility interference effects on slender vehicle unsteady aerodynamics
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Direct derivative measurements in the presence of sting plunging
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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A new concept for aircraft dynamic stability testing
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Aspects of Ground Facility Interference on Leading-Edge Vortex Breakdown
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Comment on "Moving-Wall Effect on Unsteady Boundary Layer"
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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Nonlinear Rate and Amplitude Effects on a Generic Combat Aircraft Model
Veröffentlicht in Journal of aircraft
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