-
1
The multimodal organization of speaker selection in classroom interaction
Veröffentlicht in Linguistics and education
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
Turns and turn-taking in sign language interaction: A study of turn-final holds
Veröffentlicht in Journal of pragmatics
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Direct reported speech in storytellings: Enacting and negotiating epistemic entitlements
Veröffentlicht in Text & talk
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
Une perspective multimodale sur les pratiques d’hétéro-sélection du locuteur en classe
Veröffentlicht in Pratiques
VolltextArtikel -
15
Collective Map Reading: A Multimodal Perspective
Veröffentlicht in Bulletin suisse de linguistique appliquee
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
"Doing" a Task in the L2 Classroom: from Task Instruction to Talk-in-interactions
Veröffentlicht in Forum Sprache
VolltextArtikel -
19
-
20
La reformulation : usages et contextes
Veröffentlicht in CORELA - COgnition, REprésentation, LAngage
VolltextArtikel