-
1
The Data-Oriented Design Process for Game Development
Veröffentlicht in Computer (Long Beach, Calif.)
VolltextArtikel -
2
A dichoptic custom-made action video game as a treatment for adult amblyopia
Veröffentlicht in Vision research (Oxford)
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Single trial P3 epoch recognition in a virtual environment
Veröffentlicht in Neurocomputing (Amsterdam)
VolltextArtikel -
6
-
7
Changing the P300 brain computer interface
Veröffentlicht in Cyberpsychology & behavior
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Using games in introductory courses: tips from the trenches
Veröffentlicht in SIGCSE bulletin
VolltextArtikel -
12
-
13
Media Impact: Games in the Classroom: Using Games as a Motivator for Studying Computing: Part 1
Veröffentlicht in IEEE multimedia
VolltextMagazinearticle -
14
Media Impact: Games in the Classroom: Using Games as a Motivator for the Study of Computing: Part 2
Veröffentlicht in IEEE multimedia
VolltextMagazinearticle -
15
-
16
Multimedia at Work: Games in the Classroom at the Rochester Institute of Technology: A Case Study
Veröffentlicht in IEEE multimedia
VolltextMagazinearticle -
17
-
18
Genome evolution and the emergence of pathogenicity in avian Escherichia coli
Veröffentlicht in Nature communications
VolltextArtikel -
19
Quantifying bacterial evolution in the wild: A birthday problem for Campylobacter lineages
Veröffentlicht in PLoS genetics
VolltextArtikel -
20