-
1
-
2
Sequential Testing with a Performance-based Examination Using Standardized Patients
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
3
A new tool for problem-based, self-directed learning
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
4
Simulated patients in medical teaching
Veröffentlicht in Canadian Medical Association journal
VolltextArtikel -
5
Problem-based learning outcomes: the glass half-full
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
Test security in examinations that use standardized-patient cases at one medical school
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
A comprehensive performance-based assessment of fourth-year studentsʼ clinical skills
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
13
-
14
Solving problems: how does the family physician do it?
Veröffentlicht in Canadian family physician
VolltextArtikel -
15
-
16
TENTORIAL MENINGIOMAS
Veröffentlicht in Journal of neurology, neurosurgery and psychiatry
VolltextArtikel -
17
-
18
The “McMaster Philosophy”: an approach to medical education
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
19
-
20
PLANNING AND BLUEPRINTING CLINICAL-PRACTICE EXAMINATIONS
Veröffentlicht in Academic medicine
VolltextArtikel