-
1
-
2
-
3
Covid-19 y medios de comunicación: voces para un análisis crítico
Veröffentlicht in Revista latina de comunicación social
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Young Consumers’ Intention to Participate in the Sharing Economy: An Integrated Model
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Tourism and ICT. Bibliometric Study on Digital Literacy in Higher Education
Veröffentlicht in Education sciences
VolltextArtikel -
11
-
12
La imagen de las Relaciones Públicas a través de la Séptima Arte
Veröffentlicht in Questiones Publicitarias
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
Cinematic blueprint on Social Media: A comparative analysis
Veröffentlicht in Fotocinema
VolltextArtikel -
17
Comunicación en los programas de referenciación y fidelización de clientes
Veröffentlicht in Revista venezolana de gerencia
VolltextArtikel -
18
-
19
Twitter as a Tool for Citizen Education and Sustainable Cities after COVID-19
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
20