-
1
-
2
-
3
Crowdfunding Project Design: Optimal Product Menu and Funding Target
Veröffentlicht in Production and operations management
VolltextArtikel -
4
Reciprocal Spillover Effects: A Strategic Benefit of Brand Extensions
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
5
The Making of a "Hot Product": A Signaling Explanation of Marketers' Scarcity Strategy
Veröffentlicht in Management science
VolltextArtikel -
6
Monitoring the Dynamics of Brand Equity Using Store-Level Data
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
7
Competitive bundling and counterbundling with generalist and specialist firms
Veröffentlicht in Management science
VolltextArtikel -
8
An Empirical Analysis of Scarcity Strategies in the Automobile Industry
Veröffentlicht in Management science
VolltextArtikel -
9
-
10
Increasing Quality Sequence: When Is It an Optimal Product Introduction Strategy?
Veröffentlicht in Management science
VolltextArtikel -
11
Limited Edition Products: When and When Not to Offer Them
Veröffentlicht in Marketing science (Providence, R.I.)
VolltextArtikel -
12
-
13
Provision of Optional Versus Standard Product Features in Competition
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
14
-
15
Monitoring the Dynamics of Brand Equity Using Store-Level Data
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
16
-
17
Modifying Customer Expectations of Price Decreases for a Durable Product
Veröffentlicht in Management science
VolltextArtikel -
18
Selection of Product Line Qualities and Prices to Signal Competitive Advantage
Veröffentlicht in Management science
VolltextArtikel -
19
-
20