-
1
Improving the Validity of Quantitative Measures in Applied Linguistics Research1
Veröffentlicht in Language learning
VolltextArtikel -
2
Aligning English Language Testing With Curriculum
Veröffentlicht in PROFILE issues in teachers' professional development
VolltextArtikel -
3
Language testing courses: What are they in 2007?
Veröffentlicht in Language testing
VolltextArtikel -
4
JD Brown's essential bookshelf: Connected speech
Veröffentlicht in Language teaching
VolltextArtikel -
5
Variables that affect the dependability of L2 pragmatics tests
Veröffentlicht in Journal of pragmatics
VolltextArtikel -
6
The same cloze for all occasions?
Veröffentlicht in International review of applied linguistics in language teaching, IRAL
VolltextArtikel -
7
-
8
Forty years of doing second language testing, curriculum, and research: So what?
Veröffentlicht in Language teaching
VolltextArtikel -
9
Improving the Validity of Quantitative Measures in Applied Linguistics Research
Veröffentlicht in Language learning
VolltextArtikel -
10
-
11
Professional reflection: Forty years in applied linguistics
Veröffentlicht in International journal of language studies
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
The relative importance of persons, items, subtests and languages to TOEFL test variance
Veröffentlicht in Language testing
VolltextArtikel -
15
How Do Stakeholder Groups’ Views Vary on Technology in Language Learning?
Veröffentlicht in CALICO journal
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
My twenty-five years of cloze testing research: So what?
Veröffentlicht in International journal of language studies
VolltextArtikel -
19
-
20