-
1
SE14PUSING DVDS TO ENHANCE THE TEACHING OF HUMAN ANATOMY
Veröffentlicht in ANZ journal of surgery
VolltextArtikel -
2
Taking action to improve post-TB lung health
Veröffentlicht in The international journal of tuberculosis and lung disease
VolltextArtikel -
3
-
4
Assessment and evaluation in medical education : open forum
Veröffentlicht in South African family practice
VolltextArtikel -
5
Continuing professional development : open forum
Veröffentlicht in South African family practice
VolltextArtikel -
6
Effective teaching through active learning : open forum
Veröffentlicht in South African family practice
VolltextArtikel -
7
Feedback : the educational process of giving and receiving : open forum
Veröffentlicht in South African family practice
VolltextArtikel -
8
-
9
Acyclovir and post-herpetic neuralgia
Veröffentlicht in The Lancet (British edition)
VolltextArtikel -
10
Assessment and evaluation in medical education
Veröffentlicht in South African family practice
VolltextArtikel -
11
-
12
Feedback: The educational process of giving and receiving
Veröffentlicht in South African family practice
VolltextArtikel -
13
SE14P USING DVDS TO ENHANCE THE TEACHING OF HUMAN ANATOMY
Veröffentlicht in ANZ journal of surgery
VolltextArtikel -
14
-
15
Continuing professional development
Veröffentlicht in South African family practice
VolltextArtikel -
16
The Education versus Training and the Skills versus Competency debate
Veröffentlicht in South African family practice
VolltextArtikel -
17
-
18
From learning portfolios to personal development plans
Veröffentlicht in South African family practice
VolltextArtikel -
19
Effective teaching through active learning
Veröffentlicht in South African family practice
VolltextArtikel -
20
The importance of life long learning
Veröffentlicht in South African family practice
VolltextArtikel