-
1
Interaction rewiring and the rapid turnover of plant–pollinator networks
Veröffentlicht in Ecology letters
VolltextArtikel -
2
A framework for key account management and revenue management integration
Veröffentlicht in Industrial marketing management
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Understanding marketing innovativeness in Asia: a research agenda
Veröffentlicht in Asian business & management
VolltextArtikel -
9
-
10
Customer brand co-creation: a conceptual model
Veröffentlicht in Marketing intelligence & planning
VolltextArtikel -
11
Content strategies and audience response on Facebook brand pages
Veröffentlicht in Marketing intelligence & planning
VolltextArtikel -
12
Marketing simulation games: Student and lecturer perspectives
Veröffentlicht in Marketing intelligence & planning
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
The influence of culture on trust in B2B banking relationships
Veröffentlicht in International journal of bank marketing
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20
Fear appeals in anti-smoking advertising: How important is self-efficacy?
Veröffentlicht in Journal of marketing management
VolltextArtikel