-
1
Teaching as regulation and dealing with complexity
Veröffentlicht in Instructional science
VolltextArtikel -
2
Self-regulation in higher education teacher learning
Veröffentlicht in Higher education
VolltextArtikel -
3
-
4
What and how advanced medical students learn from reasoning through multiple cases
Veröffentlicht in Instructional science
VolltextArtikel -
5
-
6
Handover training: does one size fit all? The merits of mass customisation
Veröffentlicht in BMJ quality & safety
VolltextArtikel -
7
Do short cases elicit different thinking processes than factual knowledge questions do?
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
8
-
9
Medical Informatics and Problem-based Learning
Veröffentlicht in Methods of information in medicine
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
Knowledge Encapsulation and the Intermediate Effect
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
On the origin of intermediate effects in clinical case recall
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20