-
1
Let's Agree to (Mostly) Agree: A Response to Solano-Flores
Veröffentlicht in Educational assessment
VolltextArtikel -
2
Toward a Theory of Socioculturally Responsive Assessment
Veröffentlicht in Educational assessment
VolltextArtikel -
3
Personalizing Assessment: Dream or Nightmare?
Veröffentlicht in Educational measurement, issues and practice
VolltextArtikel -
4
-
5
The Good Side of COVID‐19
Veröffentlicht in Educational measurement, issues and practice
VolltextArtikel -
6
-
7
From Cognitive-Domain Theory to Assessment Practice
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Modeling Basic Writing Processes From Keystroke Logs
Veröffentlicht in Journal of educational measurement
VolltextArtikel -
13
Scenario-Based Assessments in Writing: An Experimental Study
Veröffentlicht in Educational assessment
VolltextArtikel -
14
Effects of Scenario-Based Assessment on Students' Writing Processes
Veröffentlicht in Journal of educational data mining
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
Opt Out: An Examination of Issues. Research Report. ETS RR-16-13
Veröffentlicht in ETS research report series
VolltextArtikel -
20