-
1
Measuring public opinion of education apps
Veröffentlicht in Technological forecasting & social change
VolltextArtikel -
2
-
3
A posteriori segmentation of elderly internet users: applying PLS-POS
Veröffentlicht in Marketing intelligence & planning
VolltextArtikel -
4
Elderly and Internet Banking: An Application of UTAUT2
Veröffentlicht in Journal of internet banking and commerce : JIBC
VolltextArtikel -
5
-
6
Local Fresh Food Products and Plant-Based Diets: An Analysis of the Relation Between Them
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Users' intrinsic and extrinsic drivers to use a web-based educational environment
Veröffentlicht in Computers and education
VolltextArtikel -
10
Gender roles in social network sites from generation Y
Veröffentlicht in Journal of technology management & innovation
VolltextArtikel -
11
Ways of shopping & retail mix at the Greengrocer's
Veröffentlicht in Journal of retailing and consumer services
VolltextArtikel -
12
De la brecha digital a la brecha psico-digital: mayores y redes sociales
Veröffentlicht in Comunicar (Huelva, Spain)
VolltextArtikel -
13
De la brecha digital a la brecha psico-digital: mayores y redes sociales
Veröffentlicht in Comunicar (Huelva, Spain)
VolltextArtikel -
14
-
15
El uso de los servicios online por los mayores: análisis de la banca por Internet
Veröffentlicht in Aula abierta
VolltextArtikel -
16
-
17
From digital divide to psycho-digital divide: Elders and online social networks
Veröffentlicht in Comunicar (Huelva, Spain)
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20