-
1
Sampling Variability of Performance Assessments
Veröffentlicht in Journal of educational measurement
VolltextArtikel -
2
Knowledge-based cognition and performance assessment in the science classroom
Veröffentlicht in Educational psychologist
VolltextArtikel -
3
Notebook Writing in Three Fifth-Grade Science Classrooms
Veröffentlicht in The Elementary school journal
VolltextArtikel -
4
-
5
Teachers' Grouping Practices in Fifth-Grade Science Classrooms
Veröffentlicht in The Elementary school journal
VolltextArtikel -
6
Performance Assessment in Science
Veröffentlicht in Applied measurement in education
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Evaluation of Procedure-Based Scoring for Hands-On Science Assessment
Veröffentlicht in Journal of educational measurement
VolltextArtikel -
10
On the Stability of Performance Assessments
Veröffentlicht in Journal of educational measurement
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
Science performance assessments: benchmarks and surrogates
Veröffentlicht in International journal of educational research
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20