-
1
Automatic rigging and animation of 3D characters
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
2
Articulated mesh animation from multi-view silhouettes
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
3
Fast automatic skinning transformations
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
ShadowPix: Multiple Images from Self Shadowing
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
7
Dynamic shape capture using multi-view photometric stereo
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
8
Bounded biharmonic weights for real-time deformation
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
9
Sketching Clothoid Splines Using Shortest Paths
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
10
Visibility Silhouettes for Semi-Analytic Spherical Integration
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
11
Facial Performance Enhancement Using Dynamic Shape Space Analysis
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
12
Authoring and Animating Painterly Characters
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
13
Chopper: partitioning models into 3D-printable parts
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
14
Computing and fabricating multilayer models
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
15
Manufacturing Layered Attenuators for Multiple Prescribed Shadow Images
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
16
Bounded biharmonic weights for real-time deformation
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
17
Session details: Deformation & distortion
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
18
A hierarchical volumetric shadow algorithm for single scattering
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
19
B-rep Matching for Collaborating Across CAD Systems
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
20