-
1
Multimodal Metaphors and Metonymies in Turkish Airlines’ Advertisements
Veröffentlicht in Dilbilim araştırmaları
VolltextArtikel -
2
The conceptual nature of the Turkish emotion term ‘Heyecan’
Veröffentlicht in Language and cognition
VolltextArtikel -
3
-
4
VARIATIONS IN COMPLIMENT RESPONSES ACROSS GENDER IN DIFFERENT DISCOURSAL SETTINGS
Veröffentlicht in Dil dergisi
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Sadness Metaphors and Metonymies in Turkish Body Part Idioms
Veröffentlicht in Dilbilim araştırmaları
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Factors associated with the initiation and continuation of breastfeeding
Veröffentlicht in Cukurova Medical Journal
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
The metaphoric conceptualization of emotion through heart idioms in Turkish
Veröffentlicht in Cognitive semiotics
VolltextArtikel -
20