-
1
Enhancing e-communities with agent-based systems
Veröffentlicht in Computer (Long Beach, Calif.)
VolltextArtikel -
2
-
3
Advanced call scheduling for testing a telecommunications network
Veröffentlicht in BT technology journal
VolltextArtikel -
4
-
5
What has Al done for us?: iBusiness - putting the intelligence into eBusiness
Veröffentlicht in BT technology journal
VolltextArtikel -
6
Towards human-centred intelligent systems : the intelligent assistant
Veröffentlicht in BT technology journal
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Personal Information Management Assistants -- From Research to Commercialisation
Veröffentlicht in BT technology journal
VolltextArtikel -
10
-
11
Field workforce scheduling: iBusiness - putting the intelligence into eBusiness
Veröffentlicht in BT technology journal
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Dynamic Workforce Scheduling for British Telecommunications plc
Veröffentlicht in Interfaces (Providence)
VolltextArtikel -
15
-
16
Towards engineering intelligent systems : Towards engineering intelligent systems
Veröffentlicht in BT technology journal
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20