-
1
-
2
Competitive information disclosure by multiple senders
Veröffentlicht in Games and economic behavior
VolltextArtikel -
3
Attraction versus Persuasion: Information Provision in Search Markets
Veröffentlicht in The Journal of political economy
VolltextArtikel -
4
Pay to Quit and Team Incentives
Veröffentlicht in Journal of the European Economic Association
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
Price reaction and disagreement over public signal
Veröffentlicht in Journal of economic behavior & organization
VolltextArtikel -
8
-
9
Deal or no deal? The effect of alcohol drinking on bargaining
Veröffentlicht in Journal of economic behavior & organization
VolltextArtikel -
10
-
11
Objective and subjective indicators in long-term contracting
Veröffentlicht in Journal of economic behavior & organization
VolltextArtikel -
12
NEGOTIATED BLOCK TRADE AND REBUILDING OF TRUST
Veröffentlicht in International economic review (Philadelphia)
VolltextArtikel -
13
Sequentially rationalizable choice with transitive rationales
Veröffentlicht in Games and economic behavior
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Attraction versus Persuasion: Information Provision in Search Markets
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
MEDIA CAPTURE AND INFORMATION MONOPOLIZATION IN JAPAN
Veröffentlicht in Japanese economic review (Oxford, England)
VolltextArtikel -
20