-
1
What Students Say Versus What They Do Regarding Scientific Inquiry
Veröffentlicht in Science education (Salem, Mass.)
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Investigating thin film interference with a digital camera
Veröffentlicht in American journal of physics
VolltextArtikel -
5
Peer Assessment with Online Tools to Improve Student Modeling
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
6
-
7
Animating Energy: Stop-Motion Animation and Energy Tracking Representations
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
8
“All Students Are Brilliant”: A Confession of Injustice and a Call to Action
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
9
-
10
Thin‐film interference using a computer's screen and camera
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
11
Digital technologies and the museum experience: Handheld guides and other media
Veröffentlicht in Science Education
VolltextReview -
12
-
13
-
14
The Influence of Finasteride on the Development of Prostate Cancer
Veröffentlicht in The New England journal of medicine
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20