-
1
-
2
What Students Say Versus What They Do Regarding Scientific Inquiry
Veröffentlicht in Science education (Salem, Mass.)
VolltextArtikel -
3
Peer Assessment with Online Tools to Improve Student Modeling
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
4
-
5
Investigating thin film interference with a digital camera
Veröffentlicht in American journal of physics
VolltextArtikel -
6
“All Students Are Brilliant”: A Confession of Injustice and a Call to Action
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
7
-
8
Animating Energy: Stop-Motion Animation and Energy Tracking Representations
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
9
-
10
Thin‐film interference using a computer's screen and camera
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
11
No adverse hemodynamic interaction between sildenafil and red wine
Veröffentlicht in Clinical pharmacology and therapeutics
VolltextArtikel -
12
-
13
Small protective fragments of the Yersinia pestis V antigen
Veröffentlicht in Vaccine
VolltextArtikel -
14
Digital technologies and the museum experience: Handheld guides and other media
Veröffentlicht in Science Education
VolltextReview -
15
Supporting aesthetic experience of science in everyday life
Veröffentlicht in International journal of science education
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
The Influence of Finasteride on the Development of Prostate Cancer
Veröffentlicht in The New England journal of medicine
VolltextArtikel -
19
Why We Eat Calories: A Plurality Metaphor of Energy in Scientific Disciplines
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
20