-
1
-
2
-
3
-
4
Partners in coffeeshops, canals and commerce: Marketing the city of Amsterdam
Veröffentlicht in Cities
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
City branding: An effective assertion of identity or a transitory marketing trick?
Veröffentlicht in Place branding
VolltextArtikel -
8
-
9
Old cities, new pasts: Heritage planning in selected cities of Central Europe
Veröffentlicht in GeoJournal
VolltextArtikel -
10
The red-light district in the West European city: A neglected aspect of the urban landscape
Veröffentlicht in Geoforum
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Marketing the City: Concepts, Processes and Dutch Applications
Veröffentlicht in Town planning review
VolltextArtikel -
14
-
15
HERITAGE, IDENTITY AND EUROPE
Veröffentlicht in Tijdschrift voor economische en sociale geografie
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Marketing of Tourism Places: What Are We Doing?
Veröffentlicht in Journal of international consumer marketing
VolltextArtikel -
19
Planning for sustainable tourism: a review article
Veröffentlicht in Town planning review
VolltextArtikel -
20
Leisure and Tourism Landscapes: Social and cultural geographies
Veröffentlicht in Geography
VolltextReview