-
1
Gamification for the Ancient Kingdom of Nusantara with User-Centered Design Approach
Veröffentlicht in ComTech (Jakarta)
VolltextArtikel -
2
Factors Affecting the Behavioral Intention of using Sedayuone Mobile Application
Veröffentlicht in ComTech (Jakarta)
VolltextArtikel -
3
Web-based Usability Measurement for Student Grading Information System
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
4
Designing Memory Game for Learning Healthy Life
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
5
-
6
Efficiency of Multi-Language Data Serialization for Hybrid Cloud-Edge HRIS
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
7
Weather Prediction in Agriculture Yields with Transformer Model
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
User Experience Metric for Augmented Reality Application: A Review
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
12
-
13
Nitipyuk: A Crowdsourcing Marketplace for Personal Shopper
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
14
Text Normalization Algorithm on Twitter in Complaint Category
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
15
-
16
A Web-Based Chinese Chess Xiang Qi using n-tier Architecture Model
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20