-
1
Ethics as Methods: Doing Ethics in the Era of Big Data Research—Introduction
Veröffentlicht in Social media + society
VolltextArtikel -
2
Critical Pedagogy as a Response to Datafication
Veröffentlicht in Qualitative inquiry
VolltextArtikel -
3
Taking Data Literacy to the Streets: Critical Pedagogy in the Public Sphere
Veröffentlicht in Qualitative inquiry
VolltextArtikel -
4
-
5
Echolocation as theory of digital sociality
Veröffentlicht in Convergence (London, England)
VolltextArtikel -
6
Returning to critical pedagogy in a world of datafication
Veröffentlicht in Convergence (London, England)
VolltextArtikel -
7
Massive and Microscopic Sensemaking During COVID-19 Times
Veröffentlicht in Qualitative inquiry
VolltextArtikel -
8
Making Sense of What We Can’t See: A Visual Retrospective of COVID-19
Veröffentlicht in Imaginations (Edmonton, Alberta)
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
Massive/Micro Sensemaking: Towards Post-Pandemic Futures
Veröffentlicht in Imaginations (Edmonton, Alberta)
VolltextArtikel -
12
“Go Ugly Early”: Fragmented Narrative and Bricolage as Interpretive Method
Veröffentlicht in Qualitative inquiry
VolltextArtikel -
13
Disciplining the Future: A Critical Organizational Analysis of Internet Studies
Veröffentlicht in The Information society
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
Life online: researching real experience in virtual space
Veröffentlicht in Qualitative research : QR
VolltextReview -
18
Internet inquiry: conversations about methods
Veröffentlicht in Qualitative research : QR
VolltextReview -
19
Life Online: Researching Real Experience in Virtual Space
Veröffentlicht in Discourse studies
VolltextReview -
20