-
1
-
2
-
3
Measuring sustainable communication in education
Veröffentlicht in Revista de ştiinţe ale educaţiei
VolltextArtikel -
4
Teachers’ Resilience: Relationships with Fear of Negative Evaluations and Emotion Regulation
Veröffentlicht in Educatia 21
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
-
9
Measuring Sustainable Communication in Education
Veröffentlicht in Journal of Educational Sciences
VolltextArtikel -
10
-
11
The Role of Metacognitive and Politeness Strategies in Online Foreign Language Instruction
Veröffentlicht in Educatia 21
VolltextArtikel -
12
-
13
Designing Curricular Frameworks for Critical Thinking Development
Veröffentlicht in Educatia 21
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Attitude Towards Teaching Profession
Veröffentlicht in Procedia, social and behavioral sciences
VolltextArtikel -
17
The need to promote intercultural education in disadvantaged youth groups by active methods
Veröffentlicht in Educatia 21
VolltextArtikel -
18
COMPUTER-MEDIATED SELF-REGULATION OF LEARNING
Veröffentlicht in eLearning and Software for Education
VolltextArtikel -
19
-
20
The need to promote intercultural education in disadvantaged youth groups by active methods
Veröffentlicht in Educatia 21
VolltextArtikel