-
1
Academic resilience in European countries: The role of teachers, families, and student profiles
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
2
Resilient and low performer students: Personal and family determinants in European countries
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
3
Parental involvement and academic performance: Less control and more communication
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
4
-
5
Homework and Academic Achievement in Latin America: A Multilevel Approach
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
6
The Use of New Technologies in Educational Assessments: Reading in a digital world
Veröffentlicht in Papeles del psicólogo
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Should we Help our Children with Homework? A Meta-Analysis Using PISA Data
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
13
-
14
Academic Resilience in Mathematics and Science: Europe TIMSS-2019 Data
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
15
Students' Achievement and Homework Assignment Strategies
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
16
Grade Retention Impact on Academic Self-concept: A Longitudinal Perspective
Veröffentlicht in School mental health
VolltextArtikel -
17
Imputation methods for missing data in educational diagnostic evaluation
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Parental involvement and academic performance: Less control and more communication
Veröffentlicht in Psicothema
VolltextArtikel