-
1
Perceptual bias reveals slow-updating in autism and fast-forgetting in dyslexia
Veröffentlicht in Nature neuroscience
VolltextArtikel -
2
Slow update of internal representations impedes synchronization in autism
Veröffentlicht in Nature communications
VolltextArtikel -
3
The reverse hierarchy theory of visual perceptual learning
Veröffentlicht in Trends in cognitive sciences
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Musical experience, auditory perception and reading-related skills in children
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
Dyslexia and the failure to form a perceptual anchor
Veröffentlicht in Nature neuroscience
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Low-level information and high-level perception: the case of speech in noise
Veröffentlicht in PLoS biology
VolltextArtikel -
16
Dyslexia and the anchoring-deficit hypothesis
Veröffentlicht in Trends in cognitive sciences
VolltextArtikel -
17
Visual and non-visual skill acquisition – success and failure
Veröffentlicht in Journal of vision (Charlottesville, Va.)
VolltextArtikel -
18
-
19
Task difficulty and the specificity of perceptual learning
Veröffentlicht in Nature (London)
VolltextArtikel -
20