-
1
Metacognition and learning: conceptual and methodological considerations
Veröffentlicht in Metacognition and learning
VolltextArtikel -
2
-
3
Assessment of Critical-Analytic Thinking
Veröffentlicht in Educational psychology review
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Clarifying Differences Between Reading Skills and Reading Strategies
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
8
-
9
Conceptualizing and Assessing Higher-Order Thinking in Reading
Veröffentlicht in Theory into practice
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Reading: What Else Matters Besides Strategies and Skills?
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
13
-
14
Advances and Missed Opportunities in the Development of the 2026 NAEP Reading Framework
Veröffentlicht in Literacy research
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
Hath! Doth! What? Middle Graders Reading Innovative History Text
Veröffentlicht in Journal of adolescent & adult literacy
VolltextArtikel -
19
-
20
On the Use of Verbal Reports in Reading Research
Veröffentlicht in Journal of reading behavior
VolltextArtikel