-
1
Motor Development: Embodied, Embedded, Enculturated, and Enabling
Veröffentlicht in Annual review of psychology
VolltextArtikel -
2
An Ecological Approach to Learning in (Not and) Development
Veröffentlicht in Human development
VolltextArtikel -
3
Fear in Infancy: Lessons From Snakes, Spiders, Heights, and Strangers
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
4
The development of motor behavior
Veröffentlicht in Wiley interdisciplinary reviews. Cognitive science
VolltextArtikel -
5
Crawling and walking infants elicit different verbal responses from mothers
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
6
Real-Time Assembly of Coordination Patterns in Human Infants
Veröffentlicht in Current biology
VolltextArtikel -
7
Crawling and Walking Infants See the World Differently
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
8
The impact of errors in infant development: Falling like a baby
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
See and be seen: Infant–caregiver social looking during locomotor free play
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
13
-
14
Development (of Walking): 15 Suggestions
Veröffentlicht in Trends in cognitive sciences
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Self-recognition: From touching the body to knowing the self
Veröffentlicht in Current biology
VolltextArtikel -
18
The organization of exploratory behaviors in infant locomotor planning
Veröffentlicht in Developmental science
VolltextArtikel -
19
Head-Mounted Eye Tracking: A New Method to Describe Infant Looking
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
20