-
1
The Phantasmagoria of Competition in School Ensembles
Veröffentlicht in Philosophy of music education review
VolltextArtikel -
2
-
3
Becoming an Active Bystander in Music Education
Veröffentlicht in Music educators journal
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Re-sistance in the Age of Cooption by the Political Right
Veröffentlicht in Philosophy of music education review
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
“Pedagogical Creativity” as a Framework for Music Teacher Education
Veröffentlicht in Journal of music teacher education
VolltextArtikel -
11
-
12
Reexamining “Gifted and Talented” in Music Education
Veröffentlicht in Music educators journal
VolltextArtikel -
13
Disability in the Classroom: Current Trends and Impacts on Music Education
Veröffentlicht in Music educators journal
VolltextArtikel -
14
-
15
MUSIC EDUCATION IN TIMES OF DARKNESS: THE POSSIBILITY OF RESISTANCE
Veröffentlicht in Philosophy of music education review
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Music Education in Times of Darknes: The Posibility of Resistance
Veröffentlicht in Philosophy of music education review
VolltextArtikel -
19
Queering informal pedagogy: sexuality and popular music in school
Veröffentlicht in Music education research
VolltextArtikel -
20
Four notions on the qualities of cooperating music teachers
Veröffentlicht in Arts education policy review
VolltextArtikel